KLIJENT: ManpowerGroup
GODINA: 2017.
ART DIREKTOR: Jelena Babić Đorđević
KOPIRAJTER: Jaša Gabrijan
FOTOGRAF: Neda Mojsilović
MAJSTOR SVETLA: Ivana Rajić
PRODUCENT: Aleksandra Pavlović
IMAGEteam je u saradnji sa Aleksandrom Pavlović i Ivanom Rajić, studentkinjama Fakulteta dramskih umetnosti, i mladom fotografkinjom Nedom Mojsilović radio kampanju za lidera kada je reč o posredovanju u zapošljavanju i inovativnim kadrovskim rešenjima, ManpowerGroup. Zaposleni u kompaniji su zvezde ove kampanje u kojoj glume kandidate koji su zaljubljeni u svoj posao. Uz slogan „Naš kandidat je kadar da uradi malo više“ se pored zaposlenih u ManpowerGroup pojavljuje i misteriozni predsednički kandidat čime Manpower govori da bi, ukoliko bi u njihovim rukama bio zadatak da pronađu i predsedničkog kandidata, oni pronašli onog koji bi bio kadar da uradi malo više.
Ovaj kandidat živi u Srbiji, stručan je za posao koji voli i ispunjava sve uslove koji se od njega očekuju. Prema rečima ljudi iz ManpowerGroup, „Uspeh svakog biznisa zavisi od kvalifikovanih kadrova i posvećenog kolektiva”, jer u vreme kada kompanije imaju visoke zahteve, posvećen kolektiv je baš ono što može da prevagne u nadmetanju sa konkurencijom i učini poslovanje boljim. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u 80 zemalja širom sveta i već razrađenim metodama, kompanija ManpowerGroup zna kako da prepozna prave kandidate, kvalifikovane, ljude koji vole svoju struku, koji su zaljubljeni u svoj posao, kandidate koji su kadri da urade malo više u svojoj profesiji – bez obzira da li je reč o informacionim tehnologijama, prodaji, proizvodnji, građevinarstvu, finansijskom sektoru ili politici.
Time što je realizaciju ove kampanje poverili mladim i kreativnim ženama kojima je ovo bio prvi ozbiljan korporativni projekat, ManpowerGroup još jednom potvrđuje svoju posvećenost u pružanju podrške talentovanim ljudima bez ili sa malo radnog iskustva i sopstvenim primerom daje podsticaj drugim kompanijama da učine isto. Oštro oko Nede Mojsilović, koja se već 4 godine profesionalno bavi fotografijom i radi u Kulturnom centru GRAD, uhvatilo je sve emocije ove kampanje. Njoj je u velikoj meri pomogla i Ivana Rajić, diplomirani dramski i audio-vizuelni umetnik, dobitnik nagrada Jugoslovenske kinoteke i Saveza snimatelja Srbije za inovativnost u filmskoj fotografiji. Ona je bila zadužena za rasvetu, dok je mesto producenta organizatora ovog projekta pripalo Aleksandri Pavlović, studentkinji četvrte godine filmske i televizijske produkcije na FDU. Ona iza sebe ima brojne studentske projekte i dve nagrađivane koprodukcije sa Nemačkom filmskom akademijom.
ATL, B2B